Janek35 Janek35
135
BLOG

Boże broń Króla!?

Janek35 Janek35 Polityka Obserwuj notkę 0

Właśnie się obudziłem. Jaki straszny miałem sen! Czym ja wczoraj popijałem? Co jadłem? Co paliłem? Koszmar. Nie nie śnił mi się holokaust, nie nie śniła mi się GG za Franka. Również nie śnił mi się głód na Ukrainie i komunizm. Śniła mi się Polska bez Mc Donalda i mgr Rostowskiego. Śniła mi się Polska bez pierwszej refomatorki Kopacz, bez głównej śledczej Pitery(co ona robi, ktoś wie) i bez wszystkich tych "fachowców" od dróg i gospodarki. Śniła mi się Polska bez "niezależnej" prokuratury.

Cieszę się, że się obudziałem cieszę się, że nad nami czuwa Gospodarz Domu (on nie da krzywdy zrobić nikomu). Ciszę się, że som.

Moje życie przez ponad trzy dekady było pozbawione sensu. Czujecie to.

Jak mógli żyć tacy ludzie jak Żakowski, Wołek , Lis, Parandowska

Bo "chamstwu w życiu należy się przeciwstawiać siłom i godnościom osobistom". 

 

Janek35
O mnie Janek35

Jak widzę, że 99% ludzi stoi kiedy jest pełno krzeseł to siadam, jeśli nie ma zakazu. Nie cierpię stadności i braku indywidualizmu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka